غزل زیبای عاشقانه

پرسش و پاسخ شیعه

در ارتباط با پاسخ گویی به شبهات قرآن و عترت

غزل زیبای عاشقانه

غلامرضا صادقی
پرسش و پاسخ شیعه در ارتباط با پاسخ گویی به شبهات قرآن و عترت

غزل زیبای عاشقانه

چندیست عاشقانه قلم می زند دلم

از ماجرای عشق تو دم میزند دلم

این را که مردمان ضربان نام کرده اند

دست خوشیست بر سر غم می زند دلم

روزی هزار بار ورق های کهنه را

مشتاق و بی قرار بهم می زند دلم

هرگاه به سبز خاطره های تو میرسم

انگار در بهشت قدم میزند دلم

نام تو از شبی که به رگ های من دوید

یک در میان برای خودم میزند دلم

یک شب به طعنه گفت چرا داد میزنی

اینقدر نگو دلم میزند دلم

حرفش ادامه داشت که بی اختیارمن

 گفتم عزیز من چه کنم می زند دلم

آرام برد گوش مرا روی سینه اش

دیدم چنین که اوست چه کم میزند دلم

دیدم در این قمار دل او برنده است

دیدم فقط به قدر عدم میزند دلم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: چرا اسلام؟چراشیعه؟ ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394برچسب:عشق حجه حسن, | 22:58 | نویسنده : غلامرضا صادقی |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.